Müşteri Sadakat programı

NU Prive nedir?

NU Prive, NU markasının müşterilerine sunmuş olduğu bir sadakat programıdır. Müşteriler ister aplikasyon indirerek isterlerse de mağazalardan kart alarak NU Prive sistemine dahil olur.

Nu Prive’a kayıt olan üyelerin, Nu Prive aktivasyon tarihinden bir önceki yılın 1 Ocak – 31 Aralık tarihleri arasında yaptıkları alışveriş tutarına göre üyelik türü belirlenecek olup sistemde bu doğrultuda düzenlemeleri yapılacaktır. Üyelik türü müşterilerin daha sonra yapacakları alışveriş tutarına göre değişebilir. Üyelik türlerine ilişkin detaylar buradan görebilirsiniz.

Müşterilerin üyelik türlerine göre kazanacakları puanlar NU Prive üyelik hesabına aktarılır. Müşteriler yaptıkları her yeni sezon alışverişinden* puan kazanacaktır. Puanların kullanılabilmesi en az Silver üye olmayı gerektirir.

(*) Puan kazanımı sadece yeni sezon alışverişlerinde geçerli olup, indirimli, eski sezon ve outlet ürünlerinde puan kazanılamayacak ve fakat kazanılan puanlar indirimli, eski sezon ve outlet ürünlerinde kullanılabilecektir.

NU Prive üyelik tipleri ve ayrıcalıkları

Nu Prive’da 3 tür üyelik bulunmaktadır; Silver, Gold ve Platinium. Nu Prive’a kayıt olan üyelerin, Nu Prive aktivasyon tarihinden bir önceki yılın 1 Ocak – 31 Aralık tarihleri arasında yaptıkları alışveriş tutarına göre üyelik türü belirlenecek olup sisteme bu doğrultuda kayıtları yapılacaktır. Üyelik türü müşterilerin daha sonra yapacakları alışveriş tutarına göre değişebilir.

Yapılacak alışverişin

%10

‘u tutarında puan kazanılacaktır
Yapılan toplam harcama 5.000 TL - 12.500 TL arası
Yapılacak alışverişin

%15

‘i tutarında puan kazanılacaktır
Yapılan toplam harcama 12.500 TL - 25.000 TL arası
Yapılacak alışverişin

%20

‘si tutarında puan kazanılacaktır
Yapılan toplam harcama 25.000 TL ve üzeri
Müşteriler’in yaptıkları alışveriş miktarı değiştikçe üyelik türü de değişir. Buna ilişkin üyelik türleri alışveriş tutar aralığı üyelik türleri altında ayrıca belirtilmiştir.

Özel ayrıcalıklara sahip olmaya ne dersiniz?

NU Prive, NU markasının müşterilerine sunmuş olduğu bir sadakat programıdır. Müşteriler ister aplikasyon indirerek isterlerse de mağazalardan kart alarak NU Prive sistemine dahil olur.

Hemen yükle
%5 hoşgeldin puanını kullanabilmeniz için en az silver üye olmanız gerekmektedir.

Sıkça sorulan sorular

Programa NU Tekstil mağazalarında yer alan kayıt/KVK formunu doldurmak suretiyle fiziken üyelik başvurusunda bulunan Müşteriler’in üyelik aktivasyonu, formu teslim alan mağaza görevlisi tarafından aynı gün içerisinde yapılacaktır. Müşteri’nin kayıt formunda beyan ettiği cep telefonu numarasına mağaza görevlisi tarafından bir SMS gönderilir. Onay kodunun yer aldığı SMS içerisinde NU PRIVE Kullanım Şartları, Elektronik İletilerin Gönderilmesi Koşulları ve Kişisel Veriler Hakkında Aydınlatma ve Rıza Metni linkleri yer alır. Müşteri, aktivasyonu tamamlaması için SMS’de yer alan kodu mağaza görevlisine iletilmesi ile kendisine aynı SMS ile gönderilen linklerde yer alan koşullarda üye olduğunu kabul eder. Kodun mağaza görevlisine bildirilmesi ile birlikte üyelik aktivasyonu tamamlanır.

Müşteriler, programa NU PRIVE mobil uygulaması üzerinden NU PRIVE Kullanım Şartları, Elektronik İletilerin Gönderilmesi Koşulları ve Kişisel Veriler Hakkında Aydınlatma ve Rıza Metni’ni onaylayarak üyelik başvurusunda bulunabilirler. Mobil uygulama üzerinden üye olan Müşteriler’in ayrıca mağazaya gelerek kayıt formunu doldurması ve formu mağaza görevlisine ibraz etmesi gerekmektedir. Formun teslim edilmesinden sonra Müşteri tarafından “NU PRIVE” mobil uygulamasında yer alan aktivasyon QR kodunun mağaza görevlisine gösterilmesi gerekmektedir. Mağaza görevlisinin ekranda yer alan QR kodunu QR barkod ile sisteme okutmasıyla birlikte Müşteri’nin üyelik aktivasyonu tamamlanır.

Müşteri, alışveriş yaptığı sırada hangi üyelik türünde ise o tür için belirtilen oranlarda puan kazanır.

Müşteri kazandığı puanları bir sonraki alışverişinde kullanabilir. Müşteri, alışveriş tutarından fazla puan kullanamaz ve bakiye puanlarının paraya çevrilmesini talep edemez. Ancak Müşteri, bakiye puanlarını daha sonra yapacağı alışverişlerde kullanabilir.

Müşteri sadece sezon ürünlerinden puan kazanabilir. Kazandığı puanları indirimli, eski sezon ve outlet ürünlerinde harcayabilir.

SILVER statü üyelik aktivasyonunun onaylanması için NU mağazalarında 5.000,00 TL (DAHİL) harcama yapılmış olması gerekir. Müşteri’nin Silver statüsünde kalabilmesi için bir önceki yılda yaptığı toplam alışverişin 5.000,00 TL alt limite ulaşmış olması şartı aranır. Üyeliğinin aktif olduğu yıl içerisinde bu baremin yakalanamaması durumunda üyelik iptal edilir. Müşteri’nin aynı yıl içerisinde 12.500,00 TL alışveriş baremini yakalaması durumunda ise üyeliği otomatik olarak GOLD statüsüne yükselecektir. Statü değişimi ile birlikte o statüye ait puanlama hesabı uygulanmaya başlayacaktır.

Müşteri’nin GOLD statü üyelik aktivasyonunun onaylanması için NU mağazalarında 12.500,00 TL (DAHİL) alışveriş yapılmış olması gerekir. Müşteri’nin GOLD statüsünde kalabilmesi için bir önceki yılda yaptığı toplam alışverişin 12.500,00 TL alt limite ulaşmış olması şartı aranır. Üyeliğinin aktif olduğu yıl içerisinde bu baremin yakalanamaması durumunda ise mevcut statü bir alt segmente düşerek SILVER üye statüsüne geçer. Statü değişimi ile birlikte o statüye ait puanlama hesabı uygulanmaya başlayacaktır.

Müşteri’nin PLATINUM statü üyelik aktivasyonunun onaylanması için NU mağazalarında 25.000,00 TL (DAHİL) harcama yapılmış olması gerekir. Müşteri’nin PLATINUM statüsünde kalabilmesi için bir önceki yılda yaptığı toplam alışverişin 25.000,00 TL alt limite ulaşmış olması şartı aranır. Üyeliğinin aktif olduğu yıl içerisinde bu baremin yakalanamaması durumunda ise mevcut statü bir alt segmente düşerek GOLD üye statüsüne geçer. Statü değişimi ile birlikte o statüye ait puanlama hesabı uygulanmaya başlayacaktır.

Müşteriler NU Tekstil mağazalarında yer alan ve Müşteriler’e verilecek olan kayıt formunu doldurup mağaza görevlisine teslim ederek fiziki kart aracılığı ile programa dahil olabilirler.

Müşteri, puanlarını üyelik kartını ibraz ederek kullanacak ise, alışveriş ödemesi sırasında üyelik kartını ibraz etmesi gerekmektedir. Mağaza görevlisi kart bilgilerini sisteme girerek, Müşteri’nin sistemde kayıtlı telefon numarasına SMS ile kimlik doğrulama bilgisi iletir. Müşteri yapacağı alışveriş tutarını geçmemek kaydıyla, kullanmak istediği puan tutarını mağaza görevlisine ileterek kullanabilir.

Müşteri alışveriş ödemesi sırasında mobil uygulama ile puan kullanmak için,NU PRIVE uygulaması üzerinden “cüzdan” bölümüne girerek, mevcut bakiyesi altındaki “kullan” seçeneğini seçer. Müşteri, kullanacağıpuan miktarını belirledikten sonra, "QR kodu oluştur" seçeneğine tıklayarakoluşacak bu QR kodunu mağaza personeline göstermek suretiyle belirlediği miktardaki puanını kullanabilir.

Kartın çalınması, kaybolması veya kullanılamayacak şekilde bozulması halinde kart hamili derhal durumu 0212 320 48 92 nolu numarayı arayarak NU Tekstil yetkililerine bildirecek ve kartı iptal edecektir. Bildirim yapılıncaya kadar geçecek zamanda doğabilecek zararlardan NU Tekstil sorumlu değildir.

Kart hamili eski kartı ile kazandığı puanları yeni kartına yüklenmesini NU Tekstil Genel Müdürlük ofisini arayarak (0212 320 48 92) talep edecektir..

Kart hamili, eski kartındaki puanları yeni kartına, ancak yeni kart başvuru formunda belirttiği bilgilerin eski kart başvuru formundaki bilgilerle aynı olduğunun tespiti halinde yükletebilir.